วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 4 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรี
สามารถเจรจาต่อรองได้
หน้าที่และความรับผิดชอบ
- Prepare a document for the Air Import Sales Department.
- Make the quotation and accompanying report.
- Coordinate with relevant departments as well as external parties.
- Others will be assigned.
คุณสมบัติ
- Bachelor's Degree in Logistics, English, International Business, or related fields.
- Have at least 1-2 years of experience in the logistics industry.
- Good command of English.
- Capable of coming to work every other Saturday (Half-day).
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- Life insurance
- Medical insurance
- Vacation Leave 8 - 15 days
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
- ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ
- ประกันอุบัติเหตุ
- เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
- เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ
- โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม