Sr.Officer (Sales Coordinator, Air Import) working at Suvarnabhumi Airport [Thailand]


 

วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 4 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรี
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
  • Prepare a document for the Air Import Sales Department.
  • Make the quotation and accompanying report.
  • Coordinate with relevant departments as well as external parties.
  • Others will be assigned.

คุณสมบัติ
  • Bachelor's Degree in Logistics, English, International Business, or related fields.
  • Have at least 1-2 years of experience in the logistics industry.
  • Good command of English.
  • Capable of coming to work every other Saturday (Half-day).
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • Life insurance
  • Medical insurance
- Vacation Leave 8 - 15 days
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
  • เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ
  • โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال